שיווק באמצעות תוכן- איך זה מועיל וממנף בתי עסק?

שיווק באמצעות תוכן הוא חלק בלתי נפרד מתחום קידום ושיווק העסק דרך הזירה האינטרנטית שמלאה באוצרות תוכן. דרך מקורות חיפוש כמו גוגל ניתן לדלות מידע רב ולקבל ערך ותובנות שונות כמעט בכל ביטוי עליו רוצים למצוא ערך מסוים. בעלי עסק רבים מבינים את החוזק והעוצמה שיש בתוכן שיווקי דרך הרשת ואת היכולת להפיק את המיטב דרך טקסטים שיווקיים ובכך לייעל את מערך  הפניות החדשות של לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים חדשים. מקדמי אתרים רבים יודעים את הפוטנציאל הטמון של כתיבה שיווקית ואת היכולת שלה לקדם ולחזק את האתר עם כלים נוספים ולכן חלקם נעזרים בשירותי כתיבת תוכן שיווקי.

 המטרה של שיווק באמצעות תוכן.

 כתיבה שיווקית היא כתיבה שאמורה להניע לפעולה ולשכנע את  אלו שנחשפים לתוכן לקרוא עוד על התחום ואפילו  לבצע רכישה. שיווק באמצעות תוכן אמור להכיל  מכלול של דגשים ראויים על בית העסק: כתיבה יצירתית אשר גורמת לקורא להישאר עם "פה פתוח" ובנוסף דרך קריאה  מפסקה לפסקה את הרצון להגיע עד תום התוכן עקב סקרנות מוגברת, מה הוא בעצם הולך לקבל מזה ובכך לייעל את מערך  הפניות החדשות של לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים חדשים. מומלץ לכתוב באופן שיווקי גם  בדף הבית של האתר 
 

 להפוך לגורו בזכות שיווק באמצעות תוכן 

כאשר בעל חברה או נותן שירות מספק מידע בזכות תוכן שיווקי שגורם לקהל יעד לחכות ממנו לעוד טקסטים מיוחדים בעבור הנישה שהוא מעלה בתחום שהוא מתעסק בו זה יכול להפוך אותו לסוג של: מותג,  משפיע ומוביל דעה. נוכל לפגוש דרך הרשתות החברתיות, אתרי אינטרנט ודפי נחיתה תוכן שיווקי אשר מצליח לגרום לנו לסגור עסקה גם בדקות ספורות. תוכן מסוג זה מצליח להגביר את המודעות של בית העסק ובכך לנתב מסלול מחדש לעסקים רבים אשר לא השתמשו אי פעם בתוכן שיווקי. שיווק באמצעות תוכן יכול להפוך אותך לגורו וליצור שיח חיצוני חדש עליך או על העסק שלך.

להיעזר בשירות של כותבי תוכן

אם אתה נותן שירות או מוכר מוצר כלשהו, מומלץ להיעזר בשירותי כותבים  עם ידע בתחום של כתיבה שיווקית ולהמליץ להם להוסיף: סטטיסטיקות, סיפורי הצלחה מלקוחות קודמים, תוכן עם מקור השראה, ובידול אל מול המתחרים. מומלץ מעת לעת  לחדש עם כתיבה שיווקית ומקורית בערוץ התקשורת עמו אתם פועלים על מנת להמשיך לשמור על הקיים עד כמה שאפשר, להיחשף גם ללקוחות חדשים דרך כלים נוספים הקשורים בקידום אורגני וממומן, יחד עם זאת תזכרו שהרבה פעמים גם מפה לאוזן זה  עובד, העיקר אל תורידו את הרגל מהגז כי שיווק באמצעות תוכן איכותי ושונה יכול ליצור לכם הזדמנויות עסקיות חדשות וממצות יותר אז או שתעשו זאת בעצמכם או שתעבירו את השרביט לנותני שירות המתמחים בכתיבה שיווקית. החלטתם להעסיק כותבים טובים? מעולה מומלץ לדרוש מהם לראות את הדוגמאות של תכנים שיווקים שהם כבר ביצעו ולבדוק אם המסר  הכתוב הצליח לשכנע גם אתכם.

מדריכים חינמיים עם תוכן שיווקי

שיווק באמצעות תוכן הפך לטרנד מצליח ומבוקש בעבור בעלי עסקים חדשים אשר רוצים ליצור לעצמם מאגר לקוחות לאורך זמן. מדריכים חינמיים להורדה או דרך רשימת דיוור למייל "מצליחים לעורר מהפכה בעולם השיווק" ולמצב את העסק בסולם העדיפויות של לקוחות רבים לעומת המתחרים. דרך מדריך מידע מקיף, מחדש ומעניין קהל היעד שלכם יכול להפוך גם ללקוחות משלמים. במדריכים החינמיים ניתן בסוף הטקסט או באמצע הטקסט להוסיף את ההיבט שלכם על המקרה או לספר על סיטואציה שקרתה לכם בתחום עם העברת מסקנות ולהוסיף כמה שורות על אחד מהנישות הקשורות למדריך ולהציע אותו במחיר ספציפי עם דגש על למה בסופו של יום הדבר הכי נכון הוא לקבל ממכם את אותה ההצעה ואיזה ערך או פלוסים הלקוח מקבל מזה. 

כתיבה שיווקית מסייעת למקדמי אתרים

ברוב הפעמים  מקדמי אתרים משתמשים עם מערכות שונות  לחיפוש מילות ביטוי ומילות מפתח על מנת לנתח את הערכים הללו לדוגמה דרך הכלים השונים הקיימים ב גוגל אדס ניתן לחזות את החיפושים החודשיים במילים שונות וכל זאת על מנת להצליח בין היתר  לשפר ולקדם את העמודים השונים באתר בזכות הביטויים הללו.  ברוב המקרים מילות ביטוי חזקות עם נפח חיפוש גבוה במיוחד זקוקות לתוכן מעמיק, מקורי ומספק ובנוסף שמספר המילים יהיה גבוה ככל שהתוכן איכותי וארוך יותר הסיכויים לשפר את הקידום טובים יותר. חשוב שיהיה בביטויים שונים תוכן שיווקי שיגרום ללקוחות להשאיר פרטים ולרכוש ולכן מקדמי אתרים שיש להם הרבה בעלי עסק שזקוקים  לסיוע בקידום האתר, מזהים את הצורך בכתיבה שיווקית. 

שיווק באמצעות תוכן עם כותבים תותחים

שיווק באמצעות תוכן הוא אכן פרמטר חשוב מאוד בעבור מקדמי אתרים רבים  ולכן לעתים הם עושים זאת בעצמם וישנם כאלה שאין להם את הזמן בגלל עומס של עבודה ומורכבות בתחום קידום אתרים ולכן הם פונים  לכותבי תוכן לאתרים שיש להם ידע בתחום ודורשים מהם את השירות.  אם הנך מקדם אתרים אשר מחפש כבר עכשיו שירות לתוכן שיווקי מומלץ לבדוק מראש אם הכותבים  הם אכן  מנוסים ולבדוק עמם אם יש להם כבר רזומה בכתיבה שיווקית. ניתן לפנות אלינו דרך דף צור קשר או דרך הקישור של הווטצ אפ ולקבל מידע והצעת מחיר אודות תוכן שיווקי נפלא ומייחד.

כותב\ת המאמר

אסתר [טרי שמואל] מקדמת עסקים ברשת

השארת תגובה