פרסום – המלצה על 4 סוגי פרסום מצוינים באינטרנט.

למה דווקא פרסום עסקים באינטרנט?

פרסום עסקים באינטרנט הוא בין הפרסומים הנבחרים של בעלי עסקים רבים. אמנם יש אפיקי פרסום רחבים ושונים וחלקם יכולים לשרת אתכם בצורה נפלאה ולתת לכם גם מענה לצרכים שלכם אך עם מספרים ונתונים קשה מאוד להתווכח. הנתונים מראים כי מבקרים רבים ברשת מוערכים במיליוני גולשים ביום בעולם  ובזכות זה גם  החשיפה לעסקים  דרך האינטרנט גוברת ומצליחה להביא לגל של הצלחות גם לעסקים קטנים ומתחילים. בעלי עסק רבים בוחרים לקדם את העסק דרך האונליין וחלקם כמובן לגוון בעוד מקורות פרסום. במאמר זה נתמקד בסוגי הפרסום  השונים דרך האונליין.

סוגי פרסום שונים באינטרנט

כתבה באתר מצליח

כתבה באתר מצליח היא כתבה שכדאי להביא אותה בחשבון בעודכם מעוניינים לפרסם את בית העסק שלכם. אתר מצליח וגדול שהוא גם מוכר ויש לו כניסות מרובות מידי חודש יכול להועיל לכם ברמה משמעותית לבית העסק. אם יש אתר שיש בו נגיד 3 מיליון כניסות מינימום בחודש החשיפה לכתבה שלכם יכולה להיות גבוהה במיוחד אם יש באתר קטגוריה מתאימה לנישה שלכם.

כתבת תדמית, כתבת יח"צ וכדומה שכתובה בצורה ראויה ואיכותית יכולה לתגמל אתכם גם במאגר של פניות חדשות דרך קישור לאתר שלכם או דף נחיתה וכדומה ובכך אתם יכולים לזכות בכמה ציפורים במכה: מיתוג נפלא, חשיפה גבוהה, לידים של מתעניינים חדשים ובין היתר אם יש לכם אתר אינטרנט זה יכול גם לקדם אותו.

פרסום באינטרנט דרך רשתות חברתיות

עולם הרשתות החברתיות הצליח לחדור לשוק יחסית במהירות ולהיות מתחרה נפלא מבין שיטות הפרסום השונות ומתוך מגוון רחב של סוגי פרסום לעסקים באינטרנט. לכל אדם כמעט בעולם אשר משתמש ברשת חברתית  יש לו בדרך כלל רשת אליה הוא יותר מתחבר והשהות שלו שם תהיה ברוב המקרים  גבוהה יותר מהשאר ולעתים הוא השתמש  אפילו רק באחת.

ניתן להבין שברשתות חברתיות רבות נמצא סוג רחב  של אוכלוסייה שיש לה הובי, עניין בתחומי עיסוק שונים ולכן ההפצה שם  תהיה יותר בנושאים פוליטיים או חברתיים, בשנייה ברובה נזכה יותר לראות תמונות של תחום  האוכל, עולם היופי והטבע ואילו רשת חברתית אחרת  תצליח לגעת בהרבה מישורים ולהיות מפלט למגוון רחב של נושאים ועם טווח של גילאים רחב. 

לכל רשת יש את הייחודיות שלה וזה לא חשוב רק למי הכי התחברתם ואיפה אתם מרגישים שהקהל המיועד שוהה  ומשתף יותר פעולה, אלא מומלץ לדאוג ליצור את הפרסום באופן מרתק ולבחור מנהל סושיאל  אשר יש לו ידע מעמיק בתחום ואחד כזה המצליח ליצור  פרסומים שמצליחים להפליא את קהל היעד שלכם וליצור חשיפה רחבה. אם חשוב לכם טראפיק גבוה ו"ויראליות שעושים רעש" תבקשו ממנו דוגמאות לסוגי פרסום שהוא ביצע בפועל תבדקו את רמת התוכן, הוויזואל ואם היו בפוסטים הללו מספיק מעורבות. בדרך כלל בכל מדיה חברתית ניתן להעלות פרסומים ממומנים  או לבצע פרסום אורגני ולכל רשת יש את הכללים שלה והכלים שלה. מומלץ להשקיע בתחום זה זמן או כסף אבל לא להתעלם מנושא של קידום העסק דרך הרשת החברתית 

קידום ופרסום אורגני באתר שלכם

  • בעלי עסקים מסוימים אשר לא ממש בקיאים בתחום הפרסום באינטרנט ולא מבינים מה זה פרסום אורגני לאתר לעתים חושבים שאם יש בונה אתרים מוצלח אשר בנה להם אתר מהמם, יפה ועם תכנים איכותיים אז פתאום קהל רחב יגיע אליהם דרך האתר. אז בואו שנייה נעשה סדר כדי להגיע להבנות, אתר בית עסק  יכול להיות נפלא כמעט לכל בית עסק כי הוא מעניק בדרך כלל תחושת ביטחון גם ללקוחות עתידיים, הוא יכול להכיל מידע רב על בית העסק שלכם אבל חשוב לבצע קידום אורגני ובכך זה יכול להעניק לכם אחלה של פרסום לפניכם המלצות לקידום אורגני
  • כאשר אתר חדש וגם הדומיין שלו חדש ואפילו אם אתר  הוא וותיק אך לא מקודם אורגנית אז אנשים שמחפשים את התחום שלכם לא בטוח יצליחו להיחשף אליו אלא אם כן הקמתם קמפיין ממומן באינטרנט, ביצעתם לו הפצות ברשת החברתית וכדומה. אבל זה עדיין לא ממש מספק את  המטרה העיקרית שאמורה להיות לאתר שלכם כי בעודכם מעוניינים בלקוחות שירכשו מהעסק שלכם אז אתם צריכים לראות  בעיניים שלכם את האתר שהוא מין סוג של נכס ואפילו כאילו השקעתם בנדל"ן ולכן  מומלץ להשקיע  יותר בקידום האורגני.
  • במידה  וחשוב לכם כרגע לקבל  לקוחות חדשים מומלץ עד שהאתר שלכם  יהיה  מקודם להקים גם קמפיין ממומן בגוגל. ישנם בעלי עסקים שגם שהאתר שלהם מקודם בביטויים רבים בתחום שלהם ועוד במקום הראשון  הם עדיין משלבים גם את הקידום האורגני וגם את הממומן ביחד וזה בסדר זה עניין של בחירה. דרך פרסום עסקים באינטרנט עם אתר מקודם אורגנית בית העסק שלכם יכול לקבל עלייה חדה גם בחשיפה וגם ברכישות.
  • קידום אורגני לאתר שלכם יכול להיות מנוף של הצלחות,  פניות מלקוחות שמגיעות מידי חודש אז תשקיעו את מרב המאמצים שלכם. אם אינכם מבינים בתחום  תפנו למקדמי אתרים שיסייעו לכם בנושא. את האתר ניתן לקדם דרך הוספת מאמרים ותכנים מומלץ בהתחלה לפחות פעם בשבוע מאמר עם מינימום 300 מילים יותר מילים עוד יותר טוב ואפילו מוסיף! 
  • מומלץ לדאוג  גם מבחינה טכנית להעלות תגיות לתמונות וגם טקסטים אלטרנטיביים, לבדוק שהאתר יהיה מהיר רספונסיבי שזה בעצם אומר שהוא מתאים גם לניידים. עד 2018 גוגל פחות ייחסו חשיבות לרספונסיביות אבל כאשר כל העולם כמעט גולש דרך הנייד וצמוד אליו יותר אז גוגל בצדק  החליט לשים על כך דגש. חשוב שהאתר יהיה נראה נעים לעין ומעניין ולא מבולגן מידי שאי אפשר להבין מה המטרה של האתר כי ככל שהגולשים יישארו יותר באתר שלכם  ולא יברחו ממנו מהר, גוגל יבינו  שאתם אכן מעניינים בתחום שלכם וזה יכול להוסיף לכם עוד פלוסים לקידום ופרסום  באינטרנט כי כנראה גוגל יעריך את ההשקעה שלכם יותר ויקדם אתכם  אורגנית טוב יותר. 

 

  • תפרסמו ותוציאו קישורים לאתר ברשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר, טלגרם, יוטיוב, טיק טוק  וכדומה חשוב לשים טקסט ולא רק העתק הדבק לקישור על מנת לגרום לקהל רחב באמת ללחוץ על הלינק. תבצעו אזכורים בפורומים ובבלוגים שמדברים על התחום שלכם וגם במדיה החברתית אבל בקלאסיות. אזכורים זה אומר שניתן להוסיף את שם האתר בתוכן שכתבת אם זה מתאים לאותה הנישה  לדוגמה  " אם אתם מחפשים לפרסם את העסק שלכם באינטרנט וליצור קידום שיצליח להביא לכם יותר לקוחות ויותר מתעניינים תכנסו מיד  לאתר קידום בום" ישנם עוד מלא פרמטרים לקידום האתר וזה דורש עבודה אינטנסיבית וההתמדה כאן חשובה. 
  • אתר מקודם אורגנית זה בהחלט  דרך נפלאה לבצע פרסום עסקים באינטרנט כי כשלקוח מחפש אותך זה יכול להעניק לך יותר ערך במיוחד כשאתה מקודם במקומות טובים בגוגל והחשיפה שלך יכולה להיות מן הסתם גם גדולה יותר אז גם אם בא לכם למתג עסק חדש או קיים תשקיעו בקידום אורגני .  

פרסום עסקים באונליין דרך רשימת תפוצה

דאטה של לקוחות שמאוד אוהבים את התחום שלכם ואת התוכן שאתם מעלים זה ממש יכול להיות בעבורכם כמו "מכרה זהב". כמה פעמים יצא  לכם באופן אישי להצטרף דרך האינטרנט או דרך הרשת החברתית למייל שמפרסם להציע לכם להירשם אליו?אולי  כי היה לו לתת לכם מידע חשוב ועסיסי בתחום שאתם ממש מתעניינים בו ועפים עליו? אז כנראה שזה באמת יכול לעבוד. 

תסתכלו תמיד דרך הנעליים שלכם למה הרגשתם שבא לכם להשאיר לו את המייל מה היה התוכן והמסר שהוא העביר דרך הפרסום, האם הוא פרסם מדריך מיוחד שיכול לסייע לכם ללמוד עוד על התחום ללא עלות? טוב ברור שבסופו של יום ברוב המקרים זה גם סוג של אינטרס הדדי ובין לבין הלקוחות גם מקבלים הצעה שקשה לסרב לה ובכך גם ירכשו כנראה את השירות שבית העסק מציע  מעת לעת דרך המייל.

כאשר הטקסטים מצליחים לשבור מחסומים והלקוחות קוראים אותו ואוהבים את מה שרשום אז אתה הופך מין סוג של גורו בתחום ואז אם הוספת במיילים גם  מדריך, עצות, או מוצר בתשלום שיכול להעניק להם  ערך אז חלק מהלקוחות גם יכולים להפוך ללקוחות רוכשים ולא רק "רוכשי מידע חינם". פרסום עסקים באינטרנט דרך רשימת תפוצה בהחלט יכולה ליצור רושם נפלא לסוג השירות או בית העסק שלך.

לחבק את העסק עם תותח פרסום באונליין

 אם הגעתם עד לכאן סביר להניח שהבנתם את כמה כוח העסק שלכם יכול לקבל דרך פרסום ברשת האינטרנט. אולי חלק מכם כבר מבין ששווה לו להשקיע על פרסום בוננזה באונליין ליצירת לידים נוספים, לחשיפה משופרת יותר, למיתוג מוצלח ולתכנים שיכולים לקדם את העסק במגוון ענפי פרסום רבים דרך האינטרנט. אני אסתר [ טרי שמואל] עם ניסיון רב בעולם התוכן וידע רב ברשתות החברתיות עם יכולות עיצוב מושלמות ופוסטים שיכולים "לגרום למתחרים שלכם לכווץ את האגרופים בידיים". שינוי הוא מילת המפתח! אם בא לכם לקדם את העסק דרך: פרסום במדיה החברתית, לקדם את האתר שלכם דרך  מאמרים ותוכן נפלאים, ליצור לעסק שלכם לוגו נפלא ועוד תפנו אליי  עכשיו דרך דף צור קשר. קידום בום עם טרי שמואל והעסק מתייע

בחורה מציגה שלל של סוגי פרסום דרך האינטרנט דרך תמונות מאויירות

כותב\ת המאמר

אסתר (טרי) שמואל
מנהלת את אתר קידום בום ומקדמת עסקים באונליין

השארת תגובה