קידום אתרים ממומן הוא קידום המבוסס על מילות מפתח, מודעות, תוכן ממוקד ומידע רלוונטי לשאילתה שאדם מקיש בעת חיפוש מידע או עסק בתחום מסוים. שלא כמו בקידום אתרים אורגני ששם לוקח לאתר יותר זמן להגיע למיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.
על ידי בניית קמפיין נכון המבוסס על קידום אתרים ממומן בגוגל יאפשר לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש כבר בתוצאות הראשונות תוך שעות ספורות, כן האתר שלכם יכול להיות ממש בתוצאות למעלה מבלי מאמץ רב מבחינה אורגנית או ביצוע הליכים שיווקיים מורכבים אחרים. דרך זו יכולה להיות טקטיקה נהדרת לעסקים המחפשים להשיג תנועה רלוונטית והמרות באתר בזמן שקמפיין ה- SEO שלהם צובר תאוצה.
איך עובד תהליך קידום אתרים ממומן ppc
קידום אתרים ממומן ppc דורש לרוב מיומנות מאיש הפרסום אשר יוצר קבוצת מודעות הכוללת רשימת מילות מפתח ומודעות מתאימות לאתר שלו ולשירותים שהוא מספק בהתאם לסוג העסק שלו.
הם קובעים את תקציב פרסום, יעדים ומציינים כללים החלים על הקמפיין הממומן. ברגע שהמפרסם מרוצה מקבוצות המודעות שיצר, הוא יכול להוסיף מילות מפתח נוספות רלוונטיות לתחום הקמפיין בתוך שטח המודעה ובתוספים שנמצאים בה.
פלטפורמת התשלום לקליק משתמשת באלגוריתם מיוחד כדי לקבוע אילו מודעות מוצגות ואילו נדחות, על סמך הצעות המחיר הגבוהות ביותר והתוכן האיכותי ביותר
לאחר מכן מוצבות מודעות בראש תוצאות החיפוש, ובכל פעם שמשתמש לוחץ על מודעה, המפרסם משלם תשלום (העלות לקליק) לגוגל.
המפרסם עוקב אחר ביצועי הקמפיין לקידום ממומן בגוגל לאורך זמן, ומעריך מדדים חשובים כגון מחיר לקליק (עלות לקליק) עלות להמרה (עלות לרכישה) ושיעור הקליקים שבוצעו על גבי המודעה. הוא מבצע שינויים במסעות הפרסום ותכני המודעות לפי הצורך ובהתאמה מלאה לדרישות הגולש.
מהם היתרונות של קידום ממומן בגוגל PPC לעסקים חדשים ברשת האינטרנט?
אחת הצורות החסכוניות והעוצמתיות ביותר של פרסום באינטרנט הוא פרסום ממומן. השימוש בקמפיין מסוג זה מאפשר לכם לקבל לידים כבר מהיום הראשון. הוא הכרחי במיוחד לעסקים חדשים שעדיין לא יכולים להתמודד רק עם תוצאות החיפוש שהשיגו באמצעות הקידום האורגני. זה מאפשר לך ממש להיות למעלה במקביל לחברות גדולות בהרבה אשר מכוונות לאותו קהל היעד.
מלבד היתרון הברור של הגברת הנראות המקוונת, PPC משמש בדרך כלל גם להגדלת מכירות ולקידום מודעות למותג. מכיוון שמדובר בצורת פרסום כל כך ממוקדת, יש לך את היכולת להגיע לקהלים שמחפשים בקלות את המוצרים והשירותים שלך וכך הסיכוי שלך להמרות או ללידים איכותיים מהקהל הרלוונטי הוא גבוה יותר.
מה חשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים קמפיין ממומן בגוגל
לפני שתתחיל את קמפיין השיווק הראשון שלך ב- PPC, קח בחשבון את התקציב שלך, יעדי הפרסום ואת כמות התחרות בתחום העיסוק שלך. אנו ממליצים תמיד לפנות לצוות פרסום המתעסק בתחום דומה לשלך וכבר יודע כיצד לגשת בצורה הטובה ביותר לאותו קהל היעד.
