הנגשת אתרים- כיצד זה יכול להשפיע על הקידום האורגני בגוגל?

כיצד תהליך של הנגשת אתרים משפיע על הקידום האורגני בגוגל

נגישות לאתר פירושה יצירת סביבה מקוונת בה כל המשתמשים ולא רק לאנשים עם מוגבלויות, מסוגלים לנווט, ליצור אינטראקציה עם האתר ולהבין אותו בצורה הטובה ביותר.
כשיש אתר שמכיל ניווט נוח ומהיר, מסודר בצורה עקבית והיררכית, קישורים נכונים ותמונות המכילות טקסטים אלטרנטיביים מתאימים, המשתמשים יוכלו לקרוא אותו טוב יותר ולהבין מה נושא האתר ומהן מטרותיו ושירותיו של בעל העסק.

תוכן אינטרנט נגיש שעבר בדיקה מקיפה של יועץ נגישות לאתרי אינטרנט הוא תוכן קל יותר לקריאה בקרב אנשים עם מוגבלות וכלל הגולשים. מעבר לזה שהתוכן עצמו נגיש לאנשים עם מוגבלות ובכלל ישנו קשר ישיר ומשמעותי בן הנגשת אתרים והנגשת התוכן עצמו באתר בעבור קידום אתרים אורגני SEO.

הקשר בין הנגשת אתרים לקידום אורגני בגוגל

גוגל משתמשת באלמנטים רבים כדי להבין את הנושא ואת הרלוונטיות של אתר האינטרנט ביחס לשאילתה שנכתבה במנוע החיפוש גוגל. במקרים רבים רכיבים המטופלים כחלק מתהליך של הנגשת אתרים הוא מותאמים יותר לאלגוריתמים החיפוש של גוגל, כלומר הכלים של גוגל סורקים את האתר בצורה טובה. למשל, כותרות עמודים, כותרות בתוכן (H1 וכו '), טקסטים לעיגון וטקסטים אלטרנטיביים לתמונות ((alt, אלמנטים אלה חשובים לשני ההיבטים.

על ידי שיפור הנגישות באתר שלך אתה תהנה מדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.

להלן כמה פרמטרים חשובים המטופלים בעת הנגשת האתר ובעלי השפעה רבה על מיקום האתר שלכם במנועי החיפוש:

פרסום המידע כתוכן בדפי האתר ולא כמסמכיPDF שאינם נגישים. דפי PDF ומסמכים אחרים לרוב אינם מדורגים כי לרוב הם אינם מותאמים כראוי למנועי החיפוש. יש להשתמש בתוכן כתוב באתר במקום במסמכים (למשל PDF, Word, Excel) במידת האפשר.
הוספת טקסט אלטרנטיבי ALT לתמונות באתר משפיע על נגישות האתר ועל הקידום האורגני שלו SEO. הרובוטים של מנועי חיפוש אינם יכולים "לראות" תמונות, מה שמצריך את הצורך בחלופת טקסט לתמונות (טקסט אלטרנטיבי ALT).
ביצוע קישורים מפורטים ומתאימים לתוכן האתר. קישור הוא בעצם טקסט הגלוי והניתן ללחיצה ולמעבר לדף או מאמר אחר. טקסט עוגן (קישור) ידידותי וחשוב לצורך קידום אתרים אורגני וחווית המשתמש בעת קריאת המאמר.
תפריט פרורי לחם בכל עמודי האתר. תפריט פירורי לחם הוא כלי נהדר עבור מנועי חיפוש להבין כיצד האתר שלך בנוי; הם משפרים את היכולת של מנועי חיפוש לסרוק את האתר שלך ולשפר את חווית השימוש באתר לאנשים עם מוגבלות ולכלל הגולשים.
כתיבת כותרות נכונות לעמודי האתר. מנועי החיפוש קובעים את תמצית דף האינטרנט לפי תג הכותרת שלו. מכך אנו מבינים כי רלוונטיות העמוד למילת מפתח נובעת מהתוכן / כותרת של אותו עמוד. אם מנוע חיפוש רואה בדף שלך כדף רלוונטי לשאילתה שבוצעה בגוגל, כותרת הדף שלך תוצג בתוצאת החיפוש.

אתר נגיש הוא אתר מותאם יותר לכלל האוכלוסייה ולמנועי החיפוש. בעל עסק אשר מנגיש את האתר שלו לאנשים עם מוגבלות נהנה מחשיפת האתר לאנשים עם מוגבלות ומקידום האתר במנועי החיפוש על ידי ביצוע אופטימיזציה מלאה ועקב כך שיפור הקידום האורגני שלו.

השארת תגובה