כתיבת מאמרים – מדריך לכתיבה איכותית שמעבירה את המסר.

כתיבת מאמרים עם תוכן מקורי זה פלוס

כנראה שלא "גילינו את אמריקה" אבל כפי הנראה יש מספיק כותבים שעדיין מעתיקים ומבצעים תוכן משוכפל, זה לא מומלץ לא בישביל גוגל ולא בישביל שום מאמר מכל נושא אותו אתם רוצים לכתוב. הקוראים ברוב המקרים רוצים לראות: תוכן אחר, עם היבטים שונים תובנות חדשות שמעבירות מסר, מידע חשוב שיכול להועיל להם וכל מה שגורם בקריאה לתובנות חדשות יכול להקפיץ את החשיבות של המאמר. אז תהיו מקוריים כי כתיבת מאמרים היא חלק מאוד חשוב בנראות הכללית של המידע שאתם רוצים לשדר לקהל שקורא. לא משנה אם זה בבלוג או אם זה כתבת תדמית וכמובן לקידום אתרים אם אתם כותבי תוכן תהיו מקוריים.

אין לי כבר מה לספק בכתיבה באותם נושאים מה עושים?

אין ספק שמי שכותב על תחומים ספציפיים במשך שנים רבות יכול להתקל לא פעם במכשולים של איזה תוכן חדש אני כבר אכתוב? או מה יש לי כבר לחדש? בדק כללי זה שם המשחק תמיד כדאי להציץ בעצות שונות באינטרנט על מקוריות בטקסטים ועל כותרות מעניינות שיגרמו לקוראים שלכם לקרוא יותר מהרגיל במאמר שכתבתם. בהרבה מהמקרים הכותרות החדשות יגרמו לכם גם ליותר יצירתיות עבור כתיבת מאמרים כמו: שאלות בתת כותרות, טיפים עצות ומדריכים עם זנב ביטוי ארוך יותר לדוגמא : " טיפים לעסקים – 6 טיפים מעולים שיכולים להעיף את העסק שלכם לשחקים " זה בסדר להיות לעתים קצת " עממי בכתיבה" אתם לא חייבים להיות מרובעים" לפעמים לכתוב בגובה העיניים גורם לקוראים רבים להבין את מה שכתוב ולהרגיש יותר לעומק את מה שאתם מביעים בכתיבה אז תגוונו למה מישהו עומד לכם עם אקדח ברקה כדי שתכתבו כמו " אליעזר בן יהודה"? כמובן שהתחום עצמו וסוג המאמר מאוד תלויים באיכות הטקסט אז על זה כן כדאי לשים דגש.

כתיבת מאמרים מסוגים שונים

עולם התוכן הוא מאוד רחב ולכל בית עסק יש את הדרישה שלו מהקופירייטר שבו הוא בחר, כדאי לדעת שבדרך כלל לכל כתיבה יש את הדגשים והניואנסים החשובים שלה אז מומלץ קצת להרחיב אופקים ולבדוק על כל 1 מסוגי הכתבות על פי סוג המלל שנכתב ולחקור על זה קצת יותר. אפשרי גם ללכת ללמוד על נושאים מסוימים בכתיבה שבא לכם להבין בהם יותר או ללמוד על תוכן ולשפר אותו באופן כללי מכל סוג של טקסטים שניתן לרשום לפניכם חלק מתכנים שונים שקיימים.
* תוכן שיווקי
* כתיבת תוכן לאתרים
* כתבות תדמית
* מאמרים לקידום אורגני
* מלל לבלוג
* כתיבה יוצרת
* מאמרי סקירה
* כתיבה של חוות דעת
* הסבר כתוב בדף נחיתה
* מאמר מידע

תוכן דל וקצר או תוכן רחב ומפורט?

"שאלת מיליון הדולר" לאן אתה מכוון? מה אתה בכלל אמור לכתוב? בוא שנייה נעשה סדר כדי שלא יהיה לך בלבול ונבין ביחד מתי כדאי לכתוב בלי " קמצנות במילים" ומתי מומלץ להיות עם " יד רחבה" בנוגע למה שאתה רושם. בדרך כלל אם צריך להוסיף את שעות הפעילות של המקום או זמני עבודה ותאריכים שונים צריך להיות ממוקד ומתומצת. כשמדובר בפרסום במדיה חברתית הטקסטים שם לא מחייבים בתוכן ארוך מידי, בעולם שיש כל כך הרבה מידע בכל מקום באינטרנט אם הכתיבה היא לא סופר מרתקת ומרגשת וגם מעוררת צורך או רגש לפעמים הקהל שצופה התעייף מהר וכנראה שלא תשיגו את המטרה שלשמה כתבתם אז בהחלט אפשרי גם לרשום תוכן של 120 מילים שיהיה  קולע אל המטרה ועם משפט סיכום המניע  לפעולה. במידה והחלטתם לכתוב תוכן לאתרים או מאמרים לקידום או אפילו כתבת תדמית תתאמצו לכתוב יותר תוכן תקפידו על: הגייה, פסיקים, נקודות ורווחים תזכרו כתיבת מאמרים היא תחום אומנם מעט מורכב אבל עם מיומנות ועם ניסיון "השמים הם הגבול"

כותבי תוכן שמבצעים כתיבת מאמרים איכותית

במידה ואתם מחפשים כתיבת תוכן רהוטה עם דגשים על תכנים משמעותיים בעבורכם או עבור קידום העסק שלכם ניתן לפנות אלינו באתר הנוכחי  קידום בום דרך דף צור קשר ולקבל שירות של כתיבת מאמרים עם תוכן ארוך ואפקטיבי גם מאמרים באורך של 1.000 מילים זה משהו שאנחנו יודעים לבצע אז פשוט אל תהססו או " תחכו למשיח" תצרו עמנו קשר ונשוב בהקדם להצעת מחיר אטרקטיבית ועל הדרך אנו מעניקים מגוון שירותים  בתחום פרסום וקידום אז אתם מוזמנים להציץ 

למי יש סבלנות לקרוא מאמרים?

תתפלאו יש הרבה אנשים שאוהבים לקרוא להחכים וללמוד דרך המדיה הרחבה כמו שיש אנשים שאוהבים לקרוא ספרים אז יש גם ציבור רחב שאוהב לקרוא מאמרים, אפילו ספרים רבים היום ניתן לקרוא דרך הדיגיטאל אז למה כבר לא לקרוא מאמרים ולקבל מידע חינמי מהרבה מקורות שמפרסמים תכנים ללא עלות? לכל אחד יש את הזיקה שאליה הוא מתחבר ואת החיבור האישי שלו אז כתיבת מאמרים שיש בה תוכן נפלא ועם סיפוק מידע אטרקטיבי על התחום יכול להביא בהחלט פלוס גדול לקורא ולא פעם גם לכותב התוכן אם יש באפשרותו לרשום את שמו במאמר. אז תכתבו תקראו תיישמו ותזכרו לכתוב עד שיצא טוב.-

תמונה שקשורה לכתיבת מאמרים

כותב\ת המאמר

אסתר\טרי שמואל מקדמת עסקים במדיה , כותבת תוכן ומנהלת את אתר קידום בום.

השארת תגובה