אינסטגרם לעסקים-המדריך המושלם בעבורכם

 

אינסטגרם לעסקים מיועד בין היתר בכדי שעסק ישיג לקוחות חדשים וליצור חשיפה רחבה . אחת מהפלטפורמות שמביאות קהל חדש לעסק, היא האינסטגרם. התמונות של העסק יוצרות עניין. הגולשים מתעניינים בתמונות, ופעמים רבות ייכנסו לאתר של העסק. האינסטגרם מתאים גם לעצמאים הנותנים שירות, וגם לבעלי עסק של מכירת מוצרים. התמונות שעולות לאינסטגרם, נחשפות בפני גולשים מכל העולם.

אינסטגרם- כלי קידום לאתר האינטרנט.

אחת מהדרכים לקדם אתר אינטרנט היא להעלות תמונות לתוך האתר, ולשים קישור. הרובוטים של גוגל סורקים את התמונות, ומעלים אותן עם הקישורים. ולכן, חלק מהכניסות לאתר הן דווקא דרך התמונות בגוגל. כאשר אתם מעלים תמונות לאינסטגרם , תוכלו לשים קישור המפנה אל העמוד בו התמונה נמצאת באתר. לכן, חברה לקידום אתרים מקצועית, בונה אסטרטגיה ברורה כיצד לקדם את אתר האינטרנט באמצעות שתילת תמונות באינסטגרם. החברה, בוחרת את התמונות הטובות ביותר שיכולות לגרום לגולשים באינסטגרם להיכנס לאתר שלכם  ומעלה את הגלריות לחשבון.

שלבו את חשבון האינסטגרם בדף הפייסבוק של העסק.

אינסטגרם לעסקים היא פלטפורמה נפלאה מכיוון שאפשר לשלב את חשבון האינסטגרם בדף הפייסבוק של העסק. שילוב זה מומלץ ביותר. מדוע? משום שרוב הגולשים נחשפים אל העסק דווקא דרך הפייסבוק, וכך ייחשפו גם הגולשים אל האלבומים שבאינסטגרם.

מה ההבדל בין אלבומי התמונות בפייסבוק, לאלבומי התמונות באינסטגרם?

ההבדל הוא, שהגולשים לא כל כך נכנסים לאלבומי התמונות של הפרופילים בפייסבוק. אולם הם ייכנסו לכל תמונה בחשבונות האינסטגרם השונים. כאשר גולש יראה בדף הפייסבוק קישור לאינסטגרם- הוא ייכנס מראש לקישור

איך תחליטו אילו תמונות לצלם ולהעלות לאינסטגרם?

על מנת שהתמונות בחשבון האינסטגרם יביאו גולשים לאתר ופעולות מכירה, חשוב להעלות תמונות איכותיות, שהתוכן הויזואלי שלהם משרת את העסק. כמובן שעסק שמוכר מוצרים כאלה או אחרים יעלה את תמונות המוצרים. אולם כדאי להוסיף לתמונות ערך מוסף. כדאי לצלם את המוצרים במהלך השימוש בהם. אם בעל העסק נותן שירות, מומלץ לצלם תמונות המתעדות את מתן השירות. כדאי גם להוסיף מכתבי ברכה, תעודות והמלצות לחשבון האינסטגרם.

איך לסדר את התמונות באינסטגרם?

חשוב מאוד להעלות את התמונות לאינסטגרם בסדר הגיוני וברור. אם התמונות עולות לאינסטגרם בצורה מבולגנת ולא הגיונית, הגולש מאבד עניין, ועובר לתמונות בחשבון אחר. חשוב לסדר מוצרים לפי אלבומים. כאשר עסק מעלה תמונות הקשורות לשירות, חשוב להעלות את התמונות לפי סדר כרונולוגי, ולתת הסבר מפורט במלל של התמונה, אינסטגרם לעסקים דוגלים במראה נעים, סוחף וכזה שתהיה לחווית המשתמשים בו שהות נעימה.

מה הסיפור של התמונה?

לפעמים, סוד המכירה של התמונה, יהיה סיפור מיוחד שמאחורי התמונה. לכן, כדאי לנסח בצורה קצרה ומתומצתת משפט המתאר את התמונה, ומה הסיפור מאחוריה. אם העסק מוכר מוצר, מומלץ לנסח במשפט אחד את הייחודיות והבידול של המוצר לכן אינסטגרם לעסקים היא בהחלט מקום שצריך להוביל לסקרנות עבור העוקבים בכדי ליצור כמה שיותר פעילות באינסטגרם שלכם.

כדאי להשקיע ולהביא צלם מקצועי.

אמנם בעלי עסקים רבים מצלמים תמונות לאינסטגרם מהנייד שלהם. אולם אם רוצים להשיג תוצאות מקצועיות מהחשבון העסקי של האינסטגרם- מומלץ להביא צלם מקצועי. כאשר הגולש רואה תמונות שצולמו במצלמה מקצועית עם תאורה, הוא מעריך יותר את העסק, את השירות, ואת המוצרים. לסיכום אינסטגרם לעסקים יכולה בהחלט לתת ערך מוסף לעסק שלכם בעודכם פותחים דף עסקי מומלץ לעבור על המאמר על מנת להשתמש בטיפים הנפלאים הללו.  מחפש מנהל סושיאל בעבור ניהול דף אינסטגרם לעסקים? להצעת מחיר אטרקטיבית תלחץ כאן עכשיו ליצירת קשר

השארת תגובה