טיפים לעסקים- 6 טיפים מומלצים לתקשורת אפקטיבית עם לקוחות.

ערך מוסף לשירות כן! להתרברב  מומלץ פחות.

טיפים לעסקים בהחלט יכולים לייעל עבור כל בית עסק מבין הנושאים החשובים זה תקשורת אפקטיבית עם לקוחות מכיוון שזה בסיס מאוד יעיל כמעט לכל בעל עסק. בין הפרמטרים החשובים להשיג לקוחות חדשים ואפילו לשמר את הקיימים זה: חיבור, כימיה, פשטות, אותנטיות, אינטראקציה ושיחה בגובה העיניים. 

בסופו של יום זה לא משנה אם אתה אוכל קוויאר שחור  או פסטרמה בבגט. רוב האנשים מחפשים פשטות בלי יותר מדי התרברבות וגאוותנות, תשמרו מעט על צניעות, לא צריך רק להרים דגל של אנחנו הכי טובים ביקום, לעתים זה נשמע לא אמין, לא חודר מספיק ואפילו גאוותני ישנם שיבחינו שאתם קצת " עפים על עצמכם" ויבזבזו את הזמן בלהוכיח לכם על חברות או בעלי עסק אחרים שהם גם מאוד טובים או אפילו ינסו להרשים אתכם שהם סופר מבינים בתחום זאת אומרת במקום להגיע למטרה יש התעסקות בתפל תחסכו את זה לעצמכם 

הרבה אנשים שמתעסקים ומנוסים בקידום עסקים ברשתות החברתיות הבינו שגם בפרסומים דרך סוגי המדיה השונים זה בהחלט יכול לעבוד בלתת ערך מוסף לבית העסק או נותן השירות. קידום בום מעניקה לכם מידע חשוב וכדאי לקרוא את המאמר עד הסוף

קחו בחשבון לא פעם הלקוחות יבדקו אותכם.

גם אם הלקוח חוקר במיוחד תנסה ליצור עמו סגנון תקשורת של טון דיבור כמו שלו, תהיה ישיר אך לא תקיף. אתה צריך לגרום ללקוח שיהיה לו זיקה וירגיש ייחודיות לגבי השירות או המוצר שלך לקוחות רבים לפני שקונים את המוצר או את השירות שלך, חשוב להם ממי הם רוכשים אותו ואם אתה או הנציג שלך ניחנים ביכולת הכלה, בטיפול בהתנגדות, ובסבלנות  סיכויים רבים שהצלחתם להגיע ללב של הלקוח ואולי גם לכיסו.

איך אפשר להבהיר על איכות או מקצועיות העסק בלי שזה ישמע כמו סיפורי אגדה ?

אתה יכול לעתים להשיג את הפעולה של עסק מצליח דרך טיפים לעסקים בנישה המסוימת שבה אתה מתעסק, בהצגת חוות דעת והמלצות באתר, להראות נתונים או סטטיסטיקה של מספר הלקוחות שלך או חברות מוכרות שיש לך עמם שת"פ. ליצור מקדם מקרב עם הלקוח ולנסות גם לדבר על דברים מעבר לעסק. לעתים: שירות טוב ,הקשבה, הכלה ואופטימיות הם בין הגורמים שיכולים לגרום לך כבעל עסק להגיע להישגים וביחד עם נתונים ועובדות הסיכויים אפילו טובים יותר אם מעבר לכם נתת גם טיפים לעסקים שונים זה יכול ליצור לך תדמית של איש עסקים או חברה מצליחה ושיש לה ניסיון רב בתחום.

אינטראקציה טובה עם הלקוחות הקיימים והחדשים

טיפים לעסקים הקשורים לאינטראקציה טובה עם הלקוח יכולים לשפר מאוד את הביצועים בעסק שלך. תהיה ישיר אבל ממוקד ולא בוטה. תהיה נעים אך תדע ליצור קו הפרדה ומינון נכון שזה לא ייראה ללקוח "שכונה מדי" אתה עדיין בעל עסק. תתאים את עצמך לסגנון של הלקוח להגיד לדוקטורט שמדבר בשפה גבוהה ורהוטה "אתה שומע נשמה?" זה לעתים כמו לחתוך לציפור את הכנפיים. 

תהיה זמין ללקוחות אבל תציב זמנים בהם אתה יכול להיות זמין לכך בהתאם לסוג השירות כמובן. אין אדם שלא אוהב מילה טובה או שיפרגנו לו על אודותיו או יצירותיו אבל תעשה את זה עם לב שלם, מתוך מקום אמיתי ושזה לא ישמע חנפני מידי מטעמי  "אינטרס" ושזה יגיע יותר ממקום טהור וישיר. תזכור שלכל אדם חוץ מהעיסוק שלו יש חיים ולעתים גם יכולים לצוץ טרגדיות ומשברים ואולי בדיוק בזמן שהתקשרת אתה שומע לפתע קול עצבני ולא נעים, בזמנים כאלה ניתן לשאול בנחמדות אם יהיה לו נוח לשוחח בזמן אחר ולאחל לו ברוך יום נעים.

למה צריך להיות אטרקטיבי ולא רק אסרטיבי?

אטרקטיביות היא לא רק המחיר הכי טוב כמו שהרבה חושבים, אלא זה יכול להיות אטרקטיבי לתקופה, אטרקטיבי בבידול שלך אל מול המתחרים, ייחודיות השירות המקום או המוצר ועוד. אנשים קונים דרך רגש או צורך ואתה כבעל עסק צריך להניע אותם לזה מומלץ להיעזר בשירותים של פרסום על מנת לייצר אטרקטיביות דרך: פרסום ושיווק ויצירת תדמית ומיתוג  ברמה גבוהה במגוון תצורות שונות. בטח  כבר שמעתם טיפים לעסקים  דרך קולגות או דרך המדיה השונה שמומלץ בהחלט להיעזר בחברות שונות שיכולות ליצור לכם תדמית טובה לעסק או לשמר אותה

תהיה שירותי ונעים גם אחרי סגירת העסקה ולא רק לפניה

בטח יצא לכם להיתקל במאמרים שונים או קורסים שונים בהם קיבלתם הרבה טיפים לעסקים מבין הטיפים החשובים זה שירות טוב ללקוח, גם אם השירות שלך , הקורס או המוצר הדיגיטאלי שלך בדרך כלל לא נרכשים יותר מפעם 1 עבור כל לקוח יש לציין שאם הלקוח היה מרוצה גם ממנו וגם מהיחס האישי והמענה לאחר מכן הוא גם ימליץ עליך כנראה אחרי, אם תזלזל בלקוחות העיקר שהם הביאו אשראי ותנפנף אותם באלגנטיות לאחר מכן זה בהחלט יכול לפגוע לך בתדמית של העסק. אף 1 לא רוצה שיהיה עליו ביקורות שליליות וציון לא טוב בדירוגים במדיה השונה או מפה לאוזן, אז תזכרו להיות הומניים ונעימים גם לאחר שבוצעה העסקה.

לסיכום על חשיבות המאמר בעבור טיפים לעסקים

  • טיפים לעסקים על ערך מוסף 
  • טיפים לעסקים על איך להתמודד עם לקוחות שבודקים אותכם 
  • טיפים  לעסקים על איך להבהיר את המקצועית של העסק באלגנטיות 
  • איך לייצר אינטראקציה טובה עם הלקוח
  • טיפים לעסקים על חשיבות של שירות נעים גם לפני סגירת עסקה וגם לאחריה.
  • החשיבות של  אטרקטיביות ולא רק מחיר

כותב\ת המאמר

מנהלת האתר אסתר[טרי] שמואל ומקדמת עסקים במדיה השונה

השארת תגובה