איך לפרסם עסק בפייסבוק?

פרטים בסיסיים על פייסבוק

  איך לפרסם עסק בפייסבוק? זאת שאלה מצויינת אבל ראשית כל נעניק מעט פרטים לגבי הרשת החברתית המהוללת. פייסבוק היא בין הרשתות החברתיות הגדולות, המוכרות והמדוברות שיש בעולם. המקימים הראשיים של הרשת החברתית המצליחה הזאת הם מארק צוקרברג ואדוארד סברין והיא הוקמה בשנת 2004 אין ספק שפייסבוק "עוררה מהפכה" בעולם האינטרנט וישנם מיליוני משתמשים בה. רבים יגידו שרבים מהחברים הנמצאים ברשת החברתית המצליחה הפכו ל "מכורים לפייסבוק" הרשת מספקת מענה תקשורתי רחב היקפים מ: שידור חי, פוסטים, נושאי שיווק וקידום, קבוצות שונות המוגדרות לקהלי יעד מסוימים על פי תחומי עניין דומים, מסנגר שהוא תקשורת של הודעות מתוך מערכת הפייסבוק וגם אופציה להתקשר האחד עם השני דרך שיחה קולית או דרך וידאו.

מקסום העסק דרך פייסבוק

"עולם הפייסבוק" גורם לא פעם לתחרות למקום להפגנת רגשות ועוד וכמובן שלבעלי עסקים זה מקום נפלא לפרסם את העסק במגוון דרכים שונות גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני קידום עסקים ברשתות חברתיות היא עוד דרך טובה לשווק ולפרסם את העסק שלכם וליצור חשיפה גדולה יותר. ישנם שירותים נפלאים בעולם האינטרנט שיכולים לקדם את העסק שלכם וכדאי להשקיע בזה. מאמר זה יעסוק בנושא מעניין והוא איך לפרסם עסק בפייסבוק? 

 איך לפרסם עסק בפייסבוק ביעילות?

בעודנו רוצים לפרסם עסק  בצורה נכונה  ואורגנית  בפייסבוק ובעיקר יעילה צריך להתחשב בכמה דברים: קהל יעד הכי ממוקד שברצוננו להחשף אליו, הגדרת מטרות בפרסום: ויראליות, טראפיק, הנעה לפעולה, מכירה, שיתופים וכדומה. אז איך לפרסם עסק בפייסבוק?ראשית כל את אותן הפעולות הנ"ל במידה ויש זיקה לתחום השיווק והמיתוג ויש לכם תמונות מרשימות ומעוצבות וטקסטים מעניינים ואפילו מסקרנים או הטבות מיוחדות שניתנות בפרסום למשתמשי הפייסבוק בלבד תבצעו זאת בעקביות לפחות 3 פעמים בשבוע. תנסו כמה שיותר להגיב למגיבים, אל תתעלמו מהאנשים שמגיבים אלא אם כן מדובר על אנשים שמגיבים לא לעניין והשפה שלהם ברוטלית ולא נעימה ואפילו מנסים להקניט, תחסמו או שתתעלמו ופשוט תמשיכו הלאה.

המלצות לקידום אורגני בפייסבוק

מומלץ  שיהיה לכם דף עסקי עבור פרסום  שגורם לחשיפה נפלאה אם אחד מהחברים בדף מגיב בה רוב הסיכויים שהרבה מחבריו ייחשפו לפרסום וזה הייחודיות בדף עסק בפייסבוק לעומת הפרטי. תצטרפו לקבוצות בפייסבוק לפרסומים בחינם ואם העסק נמצא באיזור מסוים תנסו להצטרף לקבוצות הפרסום שבסביבה הספציפית. בטח אתם גם שואלים את עצמכם איך לפרסם עסק בפייסבוק ולהמנע מחסימה מפייסבוק שעלולה לקרות. אז קודם כל אל תהיו מה"נסחפים", פייסבוק היא עדיין רשת חברתית שיש לה מן הסתם גם מניעים כלכליים  ולכן היא גם פועלת בשיטת קידום ממומן.

תמנעו מלהיות ספאמרים

תשתדלו לא לעלות פרסומים מעל 10 פעמים ביום בקבוצות שונות ואל תרגיזו מנהלי קבוצות שיש להם מראש כללים לפרסום, חלקם דורשים לא לפרסם מעל פעם אחת ביום, ישנם גם  קבוצות שאין בהן צורך באישור מנהל לפרסומים ועדיין תמיד עדיף לבצע פרסום אורגני בפייסבוק בשקילות הדעת הנוסף מומלץ לקרוא את התקנון או התנאים של כל קבוצה . תתנו קצת מרווח בין פרסום לפרסום עם שינויי טקסט שונים או תמונות שונות תמיד  מומלצות, כן מדובר פה לא פעם על עבודה מורכבת שצריך בה הרבה זמן השקעה ומחשבה וניתן לפנות למנהל סושיאל שיוכל להעניק לכם את המענה והשירות המתאים לפרסום נכון בפייסבוק. אל תעלו תמונות או סרטונים שפייסבוק עלולה לעצור לכם את הפרסום או לחסום אותו כמו תמונות קשות של אלימות או תמונות בעלות אופן מיני מובהק וחושפני בין אם זה פרסום ממומן ובין אם זה פרסום אורגני. 

איך לפרסם עסק בפייסבוק דרך קידום ממומן?

קודם כל זה ניתן לביצוע אך ורק אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק.  בהרבה פוסטים שעולים  לאוויר בדף העסק בפייסבוק ניתן לראות שבצורה מהירה וקלילה יש אפשרות לקדם את הפוסט ופייסבוק גם מעת  לעת מתריעה לכם על זה בפוסטים מסוימים שעל פי דעתם יוכלו לגרום לחשיפה טובה. אז איך לפרסם עסק בפייסבוק בקידום ממומן?הפרסום הבסיסי יותר מעניק לכם אופציות פחות מורכבות שדורשות פחות זמן בהשקעה עבור הפרסום כמו: פילוח קטגוריות על פי תחומי עניין של בית העסק או השירות שלכם, טווח גילאים שאתם מעוניינים שיחשף לפרסום, המטרה עבורה  אתם רוצים לקדם את הפרסום כגון: הודעות ישירות מלקוחות פוטנציאליים, חשיפה לפוסט, מבקרים באתר האינטרנט או דף הנחיתה  אם יש לכם ועוד. 

להרים קמפיין מוצלח בפייסבוק

יש אפשרות לבצע קידום שהוא קצת יותר מורכב מהבסיסי דרך פייסבוק  אך הוא גם  יותר מתוחכם ויש כאלו שיעידו שגם יותר מוצלח. ניתן למצוא מנהל סושיאל או בעל  עסק עם ניסיון רב אשר עוסק  בתחום ושהוא יכול לתת לכם שירות בנושא על פי הדרישה שלכם כמו: להעניק לכם מין שיעור אישי עם מידע וטיפים שונים  על  איך לפרסם עסק בפייסבוק בקידום ממומן ואורגני או שהוא  יבצע זאת בעצמו  עם היכולות והכישרונות האישיים שלו. כדאי לבדוק על אודות מנהל הסושיאל והאם הוא יודע לעשות חיל בעמוד העסקי גם מבחינה אורגנית וגם בקידום ממומן בפייסבוק. אם אתם בוחרים  לקדם את דף העסק שלכם בפייסבוק דרך קידום בום תוכלו לקבל שירות מצויין וקידום של העסק בצורה מיטבית והכי חשוב מיתוג ונוכחות של העסק.

תקליקו כאן לשירות ניהול סושיאל יעיל ואפקטיבי

 

כותב\ת תוכן
אסתר [טרי] שמואל מנהלת אתר קידום בום ומקדמת עסקים במדיה השונה.

תגובה אחת
  1. נורי ברקת הגב

    נהנתי חקרא טת הפוסט על פרסום בפייסבוק.
    יש לי שאלה. פרסמתי לייב שלי בקבוצה. המנהלת דחתה אותו, ובקשה שאעשה העתק הדבק.

    אז בפעם הבאה הכתקתע את לינק הלייב והדבקתי אותו בקבוצה. שוב נדחיתי.

    מה זה אם כן העתק הדבק, שמדובר בעניין הזה? טרי יש לך טיפ איך לפרסם בקבוצות?

השארת תגובה