הייחודיות של גוגל
עסקים רבים נוהגים לפרסם דרך גוגל מכיוון שהיא אחת מרשתות החיפוש הגדולות ביותר בעולם. העוצמה של גוגל נמדדת בין היתר במיליוני גולשים בעולם. מכירים את הפתגם "ד"ר גוגל" אז לא סתם אוכלוסיה רבה מכנה כך את גוגל, כי אין כמעט נושא או תחום עליו תרצו לבדוק או לבצע חיפוש שגוגל לא תוכל לתת עליו פרטים או מידע. בגוגל ניתן לפרסם במגוון דרכים רחב ועם אפשרויות יוצאות מן הכלל ברמת הקמפיין. הייחודיות שלה היא בעצם שלא תמיד צריך כמו ברשתות חברתיות אחרות לעורר צורך ולנסות כל מיני ווריאציות עד שלקוח אולי התעניין, אלא בזה שהלקוח עצמו מחפש כמעט כל שירות או מוצר דרך גוגל ברור שצריך ללכת לפי כללים חשובים ולבצע עבודה מקצועית ואופטימיזציה בהקמת קמפיין בגוגל אך כשיש חיפוש עבור בית העסק או השירות שלך זה כבר נותן שקט שפילוח השוק יכול להיות כמה שיותר ממוקד מנישות שונות בהקמת הקמפיין ובין הפרמטרים החשובים שצריך לשים עליהם דגש הוא חקר מילות מפתח
מחקר מילים בצורה נבונה
חקר מילות מפתח בגוגל בעצם מבהיר לכם מה הם המילים הכי נכונות ויעילות שעל פיהן לקוחות ימצאו את המודעה שלכם ושהן הכי מתאימות לסוג ה: שירות, העסק או המידע שאתם רוצים להעביר. חקר מילות מפתח צריך להיות עד כמה שיותר ממוקד, על מנת לייעל פרסומים מבחינת קידום אורגני והן מבחינת הקמת קמפיינים ממומנים. לדוגמה אם אתה כבעל עסק יש לך בית מלון בטבריה לא יהיה ממש ממוקד לשייך את מילת המפתח "בית מלון" בלבד מכיוון שזה יכול לפתוח כל כך הרבה אופציות לבתי מלון שונים בארץ אז מילות הביטוי נכונות יותר יכולות להיות "בית מלון בצפון" או " בית מלון בטבריה", אז בעודכם מקימים קמפיין או מבצעים קידום אורגני וכדומה כדאי לשים לב ולהשתמש כמה שיותר נכון בכלי של חקר מילות מפתח. בנוסף לכך כאשר מבצעים חקר מילות מפתח דרך גוגל אדס במידה ותשימו את מילות הביטוי אפילו הכלליות ביותר גוגל יפתח לכם מספר אופציות נוספות שקשורות לביטוי הזה ובכך זה בהחלט מקל על תהליכים רבים בחיפוש. ניתן לפנות בדף צור קשר באתר על מנת לבדוק שירות על חקר מילות מפתח מקצועי עבור העסק שלכם.
לשירותים נוספים לקידום שיווק ופרסום תקליקו כאן

כותב\ת המאמר
אסתר [טרי] שמואל מנהלת אתר קידום בום קידום ומינוף עסקים