קידום ממומן בגוגל היא דרך נפלאה לקדם את האתר והעסק שלכם ללקוחות חמים שממש עכשיו
מחפשים את השירות או המוצר שלכם. לצד הקידום הממומן בגוגל ישנו גם הקידום האורגני בגוגל.
ההבדל המשמעותי בין שתי השיטות הוא שבעוד בקידום אורגני בגוגל אנו נדרשים להמתין תקופת
זמן ארוכה לקבלת תוצאות מוחשיות, להשקיע בתכני האתר ולעשות מגוון פעולות טכניות, בקידום
ממומן הדברים עובדים הרבה יותר מהר.
הקמה של קמפיין ממומן בגוגל יכולה לארוך מספר שעות ובסיום תהליך ההקמה הקמפיין למעשה
כבר באוויר ויכול להניב תוצאות מיידיות בדמות כניסות לאתר, לידים, טלפונים ומכירות.
אז איך הופכים את הקמפיין שלכם עבור קידום ממומן בגוגל לקמפיין מנצח? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:
מחקר מילות מפתח
הבסיס לקמפיין מוצלח בגוגל הוא מחקר מילות מפתח מדויק ומדוקדק. הרעיון המרכזי בקמפיינים
ממומנים בגוגל הוא להיות כמה שיותר רלוונטיים לשאילתת החיפוש של הגולש ועל ידי כך לקבל ציון
איכות גבוה מגוגל ולהיות מדורגים במיקומי המודעה הגבוהים ביותר. כדי לעשות זאת, אנו נדרשים
לבחור מילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלנו וכמובן רלוונטיות לתוכן המוצג באתר .
התאמת מילות מפתח
גם לאחר שבחרנו מילות מפתח רלוונטיות לקמפיין שלנו, אנו נדרשים לבחור את סוג ההתאמה הנכון עבורנו. ישנם מספר סוגי התאמה כמו התאמה נרחבת, התאמה לביטוי, התאמה מדויקת ועוד. חשוב מאוד לוודא שהביטויים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור העסק שלנו יהיו בהתאמה מדויקת כך שנהיה כמה שיותר רלוונטיים לשאילתת החיפוש. מעבר לכך כדאי לזכור שככל שההתאמה במילת המפתח תהיה מדויקת יותר אנו צפויים לקבל פחות חשיפות ולכן כדאי מאוד לחלק את ההתאמות בצורה מאוזנת כך שנהיה כמה שיותר מדויקים ועדיין נקבל כמות מספיקה של טראפיק לאתר.
מודעות מוצלחות
בעודנו יוצרים קידום ממומן בגוגל מודעות הטקסט הן הדבר הראשון שרואה המשתמש לאחר שהוא ביצע את שאילתת החיפוש שלו.
ברוב המקרים הוא ילחץ על אחת המודעות הראשונות אבל בעיקר על המודעה שהייתה הכי
רלוונטיות אליו ושמשכה את תשומת ליבו בצורה משמעותית. כדי למשוך את תשומת לבם של
הגולשים כדאי לתת הצעת ערך כבר בכותרת המודעה כמו מחירי מבצע, משלוח חינם, שעת ייעוץ
במתנה ועוד מגוון תועלות שיגרמו ללקוח ללחוץ על המודעה שלנו. בנוסף לכך חשוב מאוד להקפיד
ולהכניס בתוך המודעה את מילות המפתח שלנו כך שציון הרלוונטיות של המודעה יעלה.
חווית משתמש
גוגל לוקחת ברצינות את החוויה של המשתמשים שמגיעים אל האתרים ודפי הנחיתה לאחר לחיצה
על מודעה ממומנת. חשוב מאוד לוודא שדף הנחיתה והאתר שלכם מותאמים למובייל, נטענים מהר
ונותנים חווית גלישה טובה אז כשמבצעים קידום ממומן בגוגל חשוב לשים לב לפרטים הנ"ל.
שימוש במיקוד גיאוגרפי
במידה והעסק שלכם נותן שירותים באזורים מוגדרים ולא בכל הארץ, חשוב מאוד להגדיר זאת בהקמת הקמפיין שלכם באמצעות בחירת רדיוס או עיר מגורים ספציפית בהן יוצגו המודעות שלכם.
שימוש בטיפים הללו יכול בהחלט לסייע לכם בהקמת קמפיין ובעבור קידום ממומן בגוגל שיהיה איכותי ועוצמתי, בהצלחה!
כותב המאמר: יוסי לוי – יועץ שיווק באינטרנט ובעלים של משרד הפרסום יוסי לוי דיגיטל

Some really interesting information, well written and generally user friendly.