כותבי תוכן לאתרים מנוסים
כותבי תוכן לאתרים יש לא מעט, יחד עם זאת מומלץ מאוד לחפש קופירייטרים וכותבי תכנים מנוסים שהם עם ראש גדול, יודעים לצאת מהקופסה ,יצירתיים ובעלי תובנות. כדאי למצוא כאלה שאוהבים להשקיע בתוכן ויכולים לכתוב מאמרים בצורה מדויקת עם שימת לב לניואנסים הקטנים ביותר. ישנה חשיבות למאמר שנדרשת מבעל העסק על פי צרכיו האישיים לכן תבדקו זאת מול כותב התוכן. הטקסט הוא "עולם שלם" של: מידע, עצות, המלצות, פירוט מוצר או שירות וכדומה.
כותבי תוכן לאתרים יצירתיים וקפדניים.
בדרך כלל כותבים שעובדים בצורה אפקטיבית ומקצועית הם כותבים שיודעים להביע בכתב בצורה פנומנלית את מה שנדרש
ועל פי סוג התוכן המתבקש, ללא שגיאות כתיב, עם סימני קריאה, פסיקים, רווחים ועוד. עבור חוויית קריאה נעימה ונוחה חשוב מאוד להיות ברור ומדויק.
קופירייטרים שעובדים בצורה מקצועית יידעו לכתוב תוכן משלל רחב של פרמטרים כגון: תוכן לאתר, תוכן שיווקי, מאמרים לקידום, מלל לכתבות תדמית ועוד. מומלץ לבדוק עבודות תוכן של כותבי טקסט לאתרים על מנת לראות את איכות המאמרים והתוכן ושהטקסטים מתאימים לפי סוג המאמר הנדרש. לכותבת תוכן מנוסה ניתן לפנות דרך דף צור קשר באתר הנוכחי קידום בום.
קופירייטרים עם זיקה בתחום התוכן.
* מומלץ לחפש קופירייטרים שיהיו ממוקדים ובעלי אהבה לכתיבה
* שידעו את הבסיס לפחות של התחום הנדרש לכתיבת תוכן באתר על מנת לשדר מקצועיות ואמינות
* בדרך כלל ידעו גם לכתוב מאמרים עבור שיווק אורגני
* מומלץ להבהיר לכותבי התוכן לאתרים באיזה סגנון של מאמר חשוב לכם להיצמד אם זה תוכן: שיווקי, טקסט למידע, תוכן שגורם לתגובות ותקשורת רחבה במדיה וכדומה.
* מומלץ לחפש כותבי תוכן עם ניסיון רב או כותבי תוכן שיש להם ניסיון באותה הנישה בהם אתם מתעסקים.
* שימו לב שכותבי התוכן שמים לב לרווחים, פסיקים, ניקוד, כותרת ראשית, כותרות משנה וכדומה, תבקשו תיק עבודות שיקל עליכם להבין יותר את איכות המאמר שלהם.
* חשוב לתאם ציפיות מראש עם כותבי תוכן לאתרים לגבי דרישותיכם .
* יצירת תוכן עם הגייה נכונה
אתרים מומלצים לכתיבת תוכן שוטף.
ישנם אתרים כמו חנות אינטרנטית ששם יש מלא תמונות ופחות תוכן ויזואלי ובדרך כלל כתיבה על המוצר עם מעט טקסטים. בכל אופן תמיד מומלץ לכתוב הסבר מפורט ולעניין את הגולשים.
בעלי עסקים רבים מעסיקים כותבי מאמרים לאתרים באתר שיש בו בלוג או יכולת אינטראקציה עם מספר רב של גולשים. באתרים שהם נותני שירות עבור מידע ורכישת שירותים מורחבים ושונים וכן מוצרים מומלץ גם לקחת שירות מכותב תוכן.
במידה והאתר הוא לא חנות אינטרנטית אין ספק שצריך לגרום לקהל היעד להגיע לאותה החברה המפרסמת ולגרום לו ליצור קשר לרכישת המוצר או השירות דרך: דף צור קשר, נייד, אימייל וכדומה
כמה מילים מומלץ לדרוש מכותב התוכן?
בדרך כלל ההמלצה לכתיבת מאמרים לקידום היא מינימום 300 מילים, ואם נשים דברים על השולחן כמה שיותר מילים והיכולת להפיק מיטב מהטקסטים גם אם הם ארוכים זה נפלא. יש כותבי מאמרים שיכולים לשאת כתיבה גם של אלפי מילים במאמר אחד. מומלץ לבדוק ביקורות לגבי כותבי התוכן כולל חוות דעת על העבודות שבוצעו מבעלי עסק שונים.
תלחצו כאן לכותבת מאמרים ברמה גבוהה

כותב\ת המאמר
אסתר[טרי] שמואל מנהלת אתר קידום בום מינוף וקידום עסקים במדיה השונה